About me – Maria Pannone

Segui la moda ma rimani te stessa.”

Questo è il mio motto. La moda insegna, ci ispira, è arte. Ma ognuno di noi la esprime a modo proprio. Questo è il bello della moda. Ci unisce a una sfilata, ma ci lascia spazio per interpretare.

Appassionata di moda fin da piccola. Amavo e amo combinare tessuti e stili diversi, conoscere tutti i lati del settore fashion e me ne sono innamorata, ho creato il mio stile e questo blog è il mio modo per esprimerlo. Amo riscoprire capi vintage, ridargli la luce che meritano ma sono anche affascinata dalla contemporaneità, dal fatto che viviamo in un continuo cambiamento che spinge a non rimanere mai indietro e migliorare sempre me stessa.

Questo blog nasce quindi per raccontare pensieri, consigli e notizie in ambito fashion ma anche beauty e wellness per la vita di tutti i giorni.

Creato da una donna, per tutte le donne.

Vi lascio qui tutte le info per contattarmi, sarò lieta di rispondervi!



Maria Pannone, in English please…

Follow the fashion but stay yourself.

This is my motto. Fashion teaches, inspires us, is art. But each of us expresses it in our own way. This is the beauty of fashion. It joins us in a fashion show, but leaves us room to interpret it.

Passionate about fashion since childhood. I loved and I love combining different fabrics and styles, knowing all sides of the fashion industry and I fell in love with it, I created my own style and this blog is my way to express it. I love rediscovering vintage garments, giving them back the light they deserve but I am also fascinated by contemporaneity, by the fact that we live in continuous change that pushes us to never stay behind and always improve myself.

This blog was therefore created to tell thoughts, advice and news in the fashion field but also beauty and wellness for everyday life.

created by a woman, for all women.

I leave you here all the information to contact me, I will be happy to answer!